2016 NR. 3 HEADER

woensdag 18 mei 2011

Kadootje!

Maandagochtend  waren we met een paar borduurvriendinnen gezellig bij elkaar bij één van ons thuis. Beter kun je de week niet beginnen toch? Van Stavriana kreeg ik een een heel mooi speldenkussentje voor mijn verzameling. Wat een verrassing, dank je wel lieve Stavriana! Ik ben gek op speldenkussentjes en heb er echt heel veel, in alle soorten en maten. Het is een leuk klein werkje wat je ook makkelijk ergens mee naar toe kunt nemen. Vaak is er wel gelegenheid om een paar steekjes te maken. Her en der staat in mijn huis een rieten mandje vol met geborduurde kussentjes. Altijd een feestje om naar te kijken!


1 opmerking:

  1. Hallo Marijke,
    Ik vind dat je een leuke site hebt gemaakt.
    Ik ben geen borduurster, maar ik krijg er bijna zin in met die leuke plaatjes.
    Mocht ik iemand tegenkomen die geinteresseerd is in deze hobby dan zal ik haar op deze site attenderen. Veel succes, Noor

    BeantwoordenVerwijderen