2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 27 mei 2011

Weekje vakantie

Morgenochtend vertrek ik met mijn zus voor een weekje vakantie naar de Elzas in Frankrijk.
We gaan naar een heerlijk vakantiehuis waar we al jaren komen in een klein dorpje aan de route du vin.
Uitrusten, lezen, borduren, in het zonnetje zitten en natuurlijk naar alle leuke winkeltjes die we daar in de loop der jaren hebben ontdekt. Onze franse vriendin woont één dorpje verderop en we gaan haar vaak bezoeken en zij ons.

Er is internet in het huis dus als het lukt blijf ik gewoon berichtjes plaatsen en houd ik jullie op de hoogte van alle borduuraankopen. In Frankrijk hebben ze in ieder geval heel leuke borduurtijdschriften dus daar gaan er zeker wat van mee terug naar Nederland. En niet te vergeten wat van die heerlijk Elzas wijnen. Van onze vriendin krijgen we altijd ladingen met jam, fruit, zelfgemaakte likeur etc. mee terug. De auto heeft alleen nog de twee voorstoelen er in dus we hebben een enorme bagageruimte voor alles wat mee terug moet. En niet te vergeten de brocante op zondag nog! Je weet maar nooit wat je tegen komt. Voor mijn borduurvriendinnen moet ik alles meenemen waarvan ik denk dat zij het leuk vinden!! Dus ruimte hebben we nooit genoeg. Man en zoonlief moeten zich volgende week zelf vermaken!

Dus als jullie komende week geen nieuwe berichtjes zien, dan is het niet gelukt met de internetverbinding.
Fijn weekend!



Hier gaan we zeker naar toe!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten