2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 24 juni 2011

Borduurzegels

Bij TNT post kun je een postzegel met eigen ontwerp of foto laten maken. Dat leek mij nou heel leuk om met een borduurpatroontje te doen en waarom dan niet met mijn eerste freebie, abc brodeuse?
Dus na enig gepuzzel had ik het voor elkaar en de bestelling gedaan. Vanochtend bezorgd per post, en wat is het een leuke zegel geworden! Je kunt ze gewoon gebruiken maar dat doe ik natuurlijk niet.
Veel te leuk om het velletje compleet te houden. Van het volgende patroontje weer een postzegel???

Here in The Netherlands it is possible to design your own (official) stamps. You can order them by the Dutch mail company. I used my first freebie en this is the result, aren't they nice? I can use them if I want but I will keep them for my collection. Maybe I will make another one from the next freebie???










1 opmerking:

  1. Oh wat leuk Marijke, je postzegel is een plaatje:)) zodra ik in NL ben ga ik dat ook doen, je weet als iemand je nadoet is dat het beste compliment!! dank voor je informatie.

    BeantwoordenVerwijderen