2016 NR. 3 HEADER

dinsdag 20 september 2011

Verkeerde patroontje

Sommige van jullie hebben moeite om het patroon te vinden van het borduurtje dat ik van Ada heb gekregen (zie het blogje hiervoor). Dat klopt ook, want het is géén gratis patroontje. Een vergissing van mij, sorry,  omdat het patroontje dat ik bedoel er veel op lijkt. Dit patroontje is wel gratis en kun je  hier vinden. Ik heb een direkte link gemaakt want via haar website kun je het alleen vinden als je op Descargas Gratuitas klikt.
Veel borduurplezier!

Some of you cannot find the pattern from Ada's embroidery. That is because it is not a free pattern. I made I mistake because the pattern I mean looks a lot like the one Ada gave me, sorry. The one I mean is a free pattern and you can find it here. Have fun!




3 opmerkingen:

  1. Dit is ook een schatje Marijke! Wat heb jij daar trouwens een handig dingetje liggen om je garen in te bewaren.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht dat ik de enige was die dat probleem had. Ook dit is een mooi patroon. Voor mij net iets te groot. Maar je hoeft ook niet alles te maken wat je mooi vind. Alleen het kapstokje met de accessoires er aan is ook mooi voor een projectje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb eens rond gesnuffeld op je blog en ga je volgen.En op de markt het antiek naaigerei, wat had ik daar graag willen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen