2016 NR. 3 HEADER

maandag 26 december 2011

Borduren

Vandaag ben ik heerlijk aan het borduren. Eigenlijk ben ik nog met een kerstborduurtje bezig maar daar heb ik een loep voor nodig. Vanochtend gezellig bij mijn schoonouders op de (uitgebreide) koffie geweest waar mijn schoonzus en zwager mét aanhang ook aanwezig waren. Tijdens het praten is er ook tijd voor een steekje. Omdat ik het nou niet echt charmant vind om in gezelschap mijn loep op mijn leesbril te zetten heb ik maar een nieuw werkje opgezet op wat groffer linnen dat ik dus met alleen mijn leesbril op ook prima kan zien. Nu ik thuis ben zou ik met het kerstborduurtje verder kunnen gaan, maar nee hoor ik ga gewoon hier mee verder want het wordt leuk. Alvast een glimpje.

Today we had coffee at my huisband's parents. My brother and sister in law where also there with there family. I took something to stitch. Take a peek.



 

5 opmerkingen:

  1. Hallo Marijke,
    Combi van lichtblauw en rood, ook wel weer heel mooi...
    Geniet er lekker van.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit, Marijke. Grappig verhaal van je bril en loep. Tja, in gezelschap...
    Het valt mij nu pas op dat je bij je stukje "over mij" zo'n prachtige geborduurde M hebt staan. Die is mooi. Helaas als ik er op klik, wordt de foto niet groter, zodat ik hem nog beter kan bewonderen. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kleuren. je maakt me benieuwd naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, ik benieuwd hoe het verder wordt:)

    BeantwoordenVerwijderen