2016 NR. 3 HEADER

maandag 10 februari 2014

Roze

Deze kleine dame is een beetje in het gedrang gekomen door de mapjes voor het "Randje per Week" borduurwerk, maar ze was er toch al een tijdje.

In de winkel was ze al te zien, maar nu ook op het blog en in de winkel. Gonnie maakte dit schattige naaldenboekje met behulp van een kleine textieltransfer. Ook dit boekje is weer verkrijgbaar als compleet pakketje. In de webwinkel onder "nieuw" en onder "borduurpakketjes". Dus niet rood maar roze deze keer, heel schattig.

This little lady waited for a while to appear on this blog and in our webshop. Gonnie made this cute little needle map in pink for which she made a transfer from a vintage picture. Available as a kit in the webshop. No red this time, but pink!


 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Ik ben nog met een leuk klein projectje bezig,
daarover volgende keer meer!
 
I am working on a new project,
next time more!
 
Marijke

7 opmerkingen:

  1. Simply Gorgeous...Love it all... Hugs May x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Me encanta lo bonito que ha quedado en rosa. Felicidades.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het naaldenboekje is prachtig groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is wel heel erg leuk en weer heel anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, Marijke, ik heb eens lekker op je blog rondgekeken... en mee verlekkerd aan al het moois wat je maakt!!
    Ik ben volger geworden, gewoon om te genieten!!
    Ik ben die Marian die je afgelopen woensdag aan de telefoon had.... Je weet wel over randje per week.... Ik hoop toch zo dat dat gaat lukken!!
    Maar ik vind jou blog gaaf!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen