2016 NR. 3 HEADER

zondag 8 april 2018

Met passen en meten ...

Wat is het toch vaak lastig om materialen bij elkaar te zoeken voor een nieuw projectje. Het borduren is niet zo'n probleem, daar heb ik altijd ideetjes genoeg voor,  maar ja dan moet er ook iets van gemaakt worden.


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Dus loop ik in mijn winkeltje rond en pak een paar bandjes, stofjes etc. Ook even controleren of wat ik ga gebruiken voldoende op voorraad is. Wel zo handig als je pakketjes gaat samenstellen!
Met dit projectje ben ik nog even aan het stoeien, maar het gaat lukken en het wordt leuk. Ik ga lekker verder freubelen!

Marijke

5 opmerkingen:

  1. Lekker in het zonnetje ,onder de .........?

    Gr Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Unos colores bellísimos ,seguro que saldrá un trabajo muy bonito !!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n winkeltje waar je je creativiteit de vrije loop kunt laten... Het wordt vast weer een onweerstaanbaar pakket...

    Ik ben wel erg nieuwsgierig wat het gaat worden. Het patroontje hebben we een keer met vriendinnen geborduurd. Erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stofjes en het patroontje heb ik eens geborduurd met een naam in het midden voor een jarige.
    Ben nu natuurlijk nieuwsgierig naar het eindresultaat.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    หนังฟรี

    BeantwoordenVerwijderen